Ловци на духове: Замръзналата империя

Monster Hunter: Филмът (2020)

Monster Hunter
5.267 хил. гласа
Актьори
Milla Jovovich, Ron Perlman, Tony Jaa
Режисьор
Paul W.S. Anderson
Сценаристи
Kaname Fujioka, Paul W.S. Anderson
Снимки
Western Cape, South Africa
Жанр
Екшън, Приключенски, Фантастика
Година
Премиера в България
Държави
Германия, САЩ, Япония, Южна Африка, Канада, Китай
Продължителност
1 ч 43 мин
Трейлър на Monster Hunter: Филмът (2020)
4 591
Абонирай се за YouTube канала ни
Лейтенант Артемис и нейните верни войници са телепортирани в далечен непознат свят, където ще бъдат изправени пред огромни чудовища с невероятни сили, а техните оръжия се оказват неефективни.

Ловец на чудовища (2020)

Странна буря изведнъж пренася войската на Артемис (Мила Йовович) в един напълно нов за тях свят. Те бързо откриват, че в тези непознати земи доминират опасни гигантски чудовища. Освен огромния си размер, те са изключително силни, което прави техните конвенционални оръжия безполезни. Заключени в капан в този нов и далечен свят, става ясно, че ще бъдат изправени пред битка, в която е невъзможно да оцелеят. Те трябва да надвият поредица от огромни чудовища с невероятни сили, готови да унищожат всичко по пътя си. Докато се опитват да се върнат в своя свят, войниците се срещат с мистериозен ловец, който благодарение на специалните си оръжия и необикновени умения, многократно е побеждавал създанията. С негова помощ Артемис ще се научи, как да оцелява в този свят. Но много скоро тя и войската ѝ се сблъскват със заплаха, която дори и с подкрепата на ловеца не могат да се справят.

Екранизация на едноименната поредица видеоигри от Capcom. Синът на актьора T.I. настоява да застреля поне едно чудовище, защото е голям фен на играта.

Режисьора Пол У.С. Андерсън имаше идеята за филма като концепция от 2012 г. насам. Той е най-известен с Resident Evil, който отново се основава на игра на Capcom и в главна роля Мила Йовович.

Снимките са правени в края на 2018 г., предимно в Кейптаун, Южна Африка. По отношение на броните и оръжията, Пол се придържа към дизайна на играта, подчертавайки че освен това се опитва да изобрази и различните умения на играчите.